Forum

file Tidningen BIKE från mitten på 80-talet.

Mer
11 aug 2017 18:34 #794 av Peter T
Peter T skapade ämne: Tidningen BIKE från mitten på 80-talet.
Hej.
Har som ny entusiast insett att det ger mer att köpa Mc-tidningar från 80-talet (om man är intresserad av dessa hojar) och köper några efterhand på Tradera och Blocket.
När jag läst en tidning är den dock förbrukad och min tanke var att den skulle kunna cirkulera inom klubben efter en cirkulationslista.
Vill du komma med på en sådan cirkulationslista så blir din uppgift efter det att du läst tidningen att sända den vidare till nästa person på listan.
Jag har nu ca 15 BIKE från 1984 och 1985 och när jag hittar någon med intressanta aspekter avs Honda kommer det ett inlägg på forumet. En annan kul aspekt är att racingavsnitten handlar om våra hjältar som nu kör Classic Racing, kul läsning för det mesta. Vill du vara med på alla så hör av dig, annars väntar du på specifika nummer.
Peter Thornström Växjö.

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
13 aug 2017 17:32 - 13 aug 2017 17:33 #796 av Peter T
Peter T Svarade på ämne: Tidningen BIKE från mitten på 80-talet.
Hej igen.
Har nu bläddrat igenom ett antal tidningar och nr 5 Maj 1984 är mycket läsvärd för oss som inte läste Mc tidningar vid detta tillfälle.
Hör av er om ni vill ha tidningen på cirkulation.
Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast redigerad: 13 aug 2017 17:33 av Peter T.

Be Logga in ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.296 sekunder