Vi träffas åter igen hos racinggrabbarna i Sollebrunn med Johan Källvik i spetsen. Ett uppskattat arrangemang.Fika och korv från orten utlovas. Välkomna.
Kontakt Pelle Näslund 0725368200
Publicerat
i
av
Siv Nilsson
Etiketter: